ابزار رایگان وبلاگ

<-RelatedPostTitle->
<-RandPostTitle->
Free xml sitemap generator سوال در مورد مانیتورینگ، سایت ها جدید
کسب درآمد مطمئن از اینترنت
آموزش روش های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

سوال در مورد مانیتورینگ، سایت ها جدید
سلام من نمیدونم مانیتورینگ چیه و کجاس میشه توضیح بدید؟

راستی این سایتایی که گذاشتی به جز mybux.co بقيه وضعيت خوبي ندارن البته اين سايته اينو ميگه ptc-investigation.com/

اسم onbux رو از سايتاي Legit(قانوني) ورداشته... شما فك مي كنيددرخواست پرداخت بديم بهتره؟

 

سلام

همین سایت ptc-investigation.com یک سایت مانیتورینگ هست. سایت ها مانیتورینگ سایت هایی هستند که سایت های دیگه رو زیر نظر دارن و آخرین تغییر و تحولات در اون سایت و کلا در اون حیطه کاری نشون می دن تو ضحیات بیشتر در مورد این سایت رو می تونید در لینک زیر بخونید
سایت هایی که معرفی کردم از نظر سایت ptc-investigation.com به عنوان سایت تازه تاسیس ongoing معرفی شدن. من این سایت ها رو بر اساس پلن درآمد زایی، تعداد کاربران، وضعیت پرداخت، رتبه آلکسا، نظرات کاربران و برخی پارامتر ها دیگه انتخاب کردم
بله سایت onbux هم به دلیل تغییراتی که در قسمت پرداختش به وجود آورده و از حالت پرداخت آنی خارج شده در اکثر سایت ها مانیتورینگ از حالت قابل اعتماد خارج به حالت در حال بررسی تبدیل شد
من کلا همیشه استراتژیم این بوده که در اسرع وقت پولی رو که در این سایت ها سرمایه گذاری می کنم ازشون خارج کنم. به شما هم همین پیشنهاد رو می کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط sniper64
آخرین مطالب

پیج رنک

آرایش

طراحی سایت